Digitale buitenreclame was in het derde kwartaal van 2022 goed voor bijna 50% van de totale Out-of-Home inkomsten in Nederland en blijft sneller groeien dan de traditionele tegenhanger. De groei in de traditionele vormen van OoH-inkomsten was 44%, digitaal steeg 65%.
Nu de buitenreclame sector ongelooflijk snel groeit en duidelijk verschuift van traditionele vlakken naar digitale schermen, is dit een uitgelezen moment voor vastgoed- en grondeigenaren om samen te werken met een bedrijf dat gespecialiseerd is in Digital Out-of-Home en extra winst te gaan maken uit ongebruikte stukken grond.
Zo werkt het
Je kunt kiezen voor een eenmalige betaling voor uw reclamelocatie of ervoor kiezen om uw inkomsten veilig te stellen in een langlopend contract. Om dit alles te realiseren is een onroerend goed bedrijf, gespecialiseerd in buitenreclame, met een toegewijd team, uw beste keuze. Wildstone beheert het hele proces zonder enige kosten.
Wildstone heeft verschillende diensten om eigenaren te ontzorgen. Zo biedt het bedrijf deskundige hulp aan bij het vaststellen van potentiële reclamelocaties. Potentiële klanten krijgen een gratis en vrijblijvende taxatie van de potentiële locatie(s). Ook heeft Wildstone een gespecialiseerd planningsteam, dat de bouwvergunning regelt. Uiteraard begeleidt het bedrijf de bouw van de nieuwe digitale reclamemast. Wildstone regelt zelf het onderhoud van de reclamelocatie en neemt de bijbehorende kosten op zich.
Zo kunnen ongebruikte stukken grond worden omgevormd tot een winstgevende locatie, zonder eigen extra kapitaalinvesteringen.
Dit artikel is gesponsord door Wildstone.